baby, here i come!

om inte alla vet så pluggar min kille marcus uppe i sundsvall och jag har inte träffat honom på snart 6 veckor. dock har det gått bra att vara ifrån varandra, trode faktiskt det skulle vara jobbigare än vad det är men såklart saknar jag honom, ibland mer och ibland mindre. vissa stunder blir man riktigt galen!

MEN den 18 oktober åker jag upp till min älskling och stannar där i en heeel vecka :D åh vad kul det kommer bli, längtar ihjäl mig.

här kan ni se mina tågresor både dit och hem. riktigt billiga tåg, dock många byten osv men finns inget tåg som går raka vägen upp till sundsvall så om jag får byta en gång mer för det priset så är det lätt värt det!
om jag skulle boka på sj's hemsida hade jag fått betala minst 700 kr enkel resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0