sundsvall

så, nu är jag uppe hos min älskling, dock kom jag igår men kan säga att jag inte hade tid att skriva ;) resan gick väldigt smidigt och alla tåg gick när dom skulle och kom fram när dom skulle så det var skönt.
kom fram vid två och när jag klev av tåget här i sundsvall såg jag direkt min älskling :D hade nästan glömt bort hur snygg han var! och nu när han börjat tränat ganska mycket så syntes det verkligen skillnad på hans kropp vilket uppskattades haha.
känns lite som man är nykär från början igen. man vill hela tiden ha personen omkring sig och aldrig släppa taget! känns underbart.

vet inte riktigt vad vi ska göra för något idag, marcus ska till skolan lite senare men efter det så kanske vi hittar på något :) ska passa på att ta lite kort också så ni får se lite hur vi har det här uppe! 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kul att du är här uppe nu! Blir så glad när jag läser hur det känns för dig att träffa Marcus, förstår hur underbart det måste kännas för er :D Ha det bäst och ta vara på tiden! Och ta en tur till Norra berget, jättemysigt ;)

2011-10-20 @ 21:13:00
URL: http://popidou.blogg.se/
Postat av: Ida

mysigt!! vill du hjälpa mig att shoppa lite när du kommer hem om jag inte redan gjort de?! jag är i stort behov av en snygg höstjacka :)

Puss och hälsa Marcus :)

2011-10-21 @ 18:54:58
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0