snygg i höstmörkret!

vem vill inte vara snygg även när man rider i mörkret? har faktiskt aldrig tidigare sett rosa reflexer men nu finns dom här! hur coolt är det inte? istället för att vara gul så kan man nu bli rosa. det som är synd är att reflexer är så dyrt. dock ska man inte köpa billiga reflexer för det håller inte, har en jacka från ge-kås och reflexerna på den tvättades bort i första tvätten.. 

alla dehär sakerna nedan (från hööks) går på närmare 2000 kr! men allt är ju inte nödvändigt, om jag skulle köpt något av de så skulle jag köpt jackan, 4 par benreflexer och ridtäcket. dock går bara det på närmare 1500 kr.. nej jag tror jag får vara gul i alla fall haha ;)


istället får jag köpa mig en ny sånhär jacka. inte ens i närheten så snygg som den rosa men det är plånboken som avgör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0