snart åker jag!

så, nu åker jag snart upp till min älskling i Sundsvall :D allt är nästan packat och klart! bara necessären som inte är packad än, och några mackor och bananer förstås :)
min bag blev typ helt smockfull haha, ändå ser det inte ut som så mycket på bilden! 

ska försöka sova snart i alla fall, men är inte ens trött.. jobbigt. jag får väl sova på tåget upp istället eller något! får se om jag får plats med nackkudden i väskan, känns ganska omöjligt.. aja! 
åker halv 6 imorgon (på morgonen) och är framme vid 2! hoppas bara alla tåg går som planerat, så jag inte missar eller behöver vänta på något, men man vet ju hur SJ är.. 

godnatt mina vänner :D får se om jag kommer blogga något där uppe, kommer jag nog säkert göra! annars kommer jag hem nästa tisdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0