sims 3 pets

sitter och nördar mig lite med sims 3 pets. det är så jävla kul, inte bara det att man kan ha djur så som katt, hund och häst utan att spelet är så sjukt bra gjort! man kan göra så sjukt mycket i det också, tex om man har häst så kan man både träna och tävla i hoppning och galopp. 
i spelet jag har i alla fall två hästar och en hund. första hästen heter biggan (såklart) och den andra junior. min hund heter turbo precis som vår förra hund.

känns så jävla lökigt att visa massa bilder, men ni får se lite hur det ser ut

här är min gård som jag byggt


mitt hus och stallet inuti


boxarna. biggan och junior


biggan


turbo och biggan


junior




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0