pictures of life

åhh, är riktigt sugen på att ha nya bilder på mig och biggan. både min syster och min bror + tjej har köpt nya systemkameror, så dom ska komma och fota oss någon dag :D 

tycker jag lär känna biggan mer och mer för varje gång jag rider henne. har verkligen känt hur jävla fint hon kan gå, ett exempel var när jag red ut med en tjej i stallet, så på en sträcka där vi brukar rejsa med dem så galopperade bara hon iväg i full fart och jag stannade kvar. och då galopperade ju nästan biggan på stället och ville iväg. men jag kände att nej, nu ska vi bara trava så vi gjorde det och hon lyssnade jättefint på mig och jävlar vilken bjudning och vilket luftigt steg hon hade där. hon trampade verkligen under sig så man satt dom ljutet i sadlen! sånt är så jävla härligt när man vet att det går!

dock har hon gått jättefint den senaste tiden också. har hittat fler knappar på henne och ridit mycket barbacka, tycker hon går bättre då för då känner verkligen hur hon jobbar igenom ryggen och jag får en bättre balans på köpet!
dock har jag ju inte ridit henne på den tiden jag var uppe i sundsvall och jävlar var rund hon har blivit nu. hon har börjat få mat både morgon och kväll så det är inte så konstigt, men nu ska hon i form :D 
och förhoppningsvis att jag får jobb snart så vi kan börja träna (hoppning) så jag kan komma ut och tävla lite nästa år. som jag längtar!

fin fina biggan, en bild från i somras, kommer snart lite höstbilder också ;) får ju visa upp mitt fina schabrak jag köpte häromdagen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0