en helt vanlig dag

idag har jag varit på väla (ovanligt) haha, men tittade faktiskt efter ett par svarta jeans! hittade ett par skitsnygga på H&M som satt snyggt. dock ville jag ha ett par 26or istället för 27or för att dom töjer sig, och det är inte så kul att använda ett par byxor en gång och sen blir dom slappa.. men såklart var storleken slut så imorgon ska jag sticka in till stan och titta om de finns där. ska också titta på ett linne jag sett på Vila. får se vad jag kommer hem med.
nu ikväll har jag ridit en sväng i mörkret, mindre kul får jag säga men det får gå!

imorgon blir det utgång med brudarna :) skönt att min bror eller pappa hämtar mig på natten! tumme upp för det.

ja, såhär ser jag ut när jag är hemma, myser runder i min sparkdräkt :D ser mer eller mindre ut som en idiot haha men vad gör det om hundra år?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0