börja träna

ja, nu har jag bestämt mig för att börja träna och komma i form. 
det jag vill uppnå med min träning är främst att få bort lite ''överflödigt'' fett som jag inte vill ha som sitter på armar, lår och mage.
sen vill jag också bygga upp muskler, vill få fina, lite muskulösa armar, lite mer tränad mage och rygg och sen bygga upp rumpan och benen :)
kommer börja lungt kanske 3 gånger i veckan och bara gå eller stå på en crosstrainer. kommer sedan öka och börja med diverse maskiner för att bygga upp lite muskler. i och med att jag aldrig tränat på gym förut så kommer jag mest titta och lära från andra, läsa lite på internet och börja lungt. felet man gör är att köra stenhårt i början och sedan tröttna. 

jag vill ha en stark och fin kropp som håller, och såklart vill jag må bra!

lite träningskläder jag vill och ska ha! allt är från Nike - sportamore.se
tights 300 kr


joggingbyxa 250 kr

linnen 150 kr


sport BH 3 för 2, 300 kr styck


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart ska du börja träna? Tycker du ska börja där jag tränar ;)

2011-10-04 @ 22:08:35
URL: http://slkarlsson.blogg.se/
Postat av: malin

av: ska börja så fall på friskis och svettis i höganäs :) tar bara 12 minuter för mig att köra dit plus att där är billigt! vart tränar du?

2011-10-04 @ 22:20:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofia

Ahaa, jag tränar på filborna arena, sjuuukt bra ställe. Nytt och fräscht och dessutom har man även tillgång till simbassängerna :)

2011-10-05 @ 12:46:57
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0