suck

fan vad trött jag blir.. tränset som jag beställde från hööks fanns tydligen inte i lager fast det stod på orderbekräftelsen osv att tränset fanns i lager och att det skickades omedelbart. tycker det är jävligt dåligt att de skriver ut att det finns och sedan när man beställt så får man inget hemskickat.. 
hon jag pratade med tyckte också det var konstigt men bad mig maila orderbekräftelsen men sedan har jag inte hört något mer från dem. ska ringa dit imorgon igen och se vad det är de håller på med egentligen..

jag var i alla fall på väla en sväng innan idag. skulle egentligen titta på skor men hittade inga, men i stället hittade jag ett par svarta ''jeans'' (kanske lite mer ''skinn, glansigt tyg'') som i alla fall var skitsnygga. fick på mig storlek 24.. haha, snacka om stretch. dock har jag storlek 25 på ett annat par riktiga jeans från miss sixty. jag tror att folk tror att de har en större storlek än vad de har egentligen. ett par nya jeans ska du verkligen behöva trycka på och få ''3 rövar'' från alla sömmar osv om de senare ska sitta bra! hittade även ett underklädes sett (bh & trosor, för idioter som inte fattar) haha. inte ovanligt att jag köper underkläder, behöver varken fler bhar eller trosor men ändå köper jag det. det är ju så kul! 

känner mig lite som en stoppad korv i dessa byxorna. man fick ju snygga kärlekshandtag.. haha, dax att börja träna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0