riktigt bra sevice hos hööks!

fick precis ett mail från hööks där dom skrev att tränset jag beställde inte finns och att jag inte kommer få något, men dom erbjuder ett liknande träns för halva priset! det tycker jag verkligen är bra service! problem och misstag kan hända så jag hänger inte upp mig på det när jag får välja ett annat träns för ett bra pris.
hittade faktiskt ett snarlikt träns hos dem som kostar 499 kr men jag får det för halva priset! de tränset är också ett pullarträns med vita stenar på både pannband och nosgrimma. det var nästan snyggare än det jag beställde så hade ju kanske lite tur här :D

ett sånthär blir det, fast svart såklart. tror det blir skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0