nya ridbrallor (igen)

var inne på city gross i hyllinge idag, bland annat för att lämna cv men också för att titta lite på hästavdelningen. de har faktiskt väldigt mycket fina saker, de har nästan bara mountain horse ridkläder som är riktigt snygga, dock ganska dyra. men hittade ett par billiga och skitsnygga ridbyxor för 350 kr, som jag självklart inte kunde motstå att köpa med mig hem. köpte också päls/man/svans-glans och lädertvål vilket inte är så intressant. 

red också ut en lång runda i det fina höstvädret vi har haft idag och det var helt underbart. ridbyxorna var väldigt sköna att rida i också så det var ju ett plus! mina nya favoriter bland mina 9 andra ridbyxor.


Kommentarer
Postat av: Ellen - RyttareeOchPonnie

riktigt snygga ridbyxor måste jag säga! :D

2011-11-11 @ 17:48:35
URL: http://ryttareeochponnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0