när man inte kan sova..

Hur bor du: Villa
Brukar du komma i tid: Försöker, om jag lyckas alltid vet jag inte..
Hur lång är du: 175cm
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Är mer eller mindre arbetslös
Vad har du på dig just nu: linne & trosor
Har du någon fobi: Höjder
Hade du en bra kväll igår: Igår låg jag bakis, har väl haft bättre kvällar
Vilket är ditt senaste inköp: Choklad
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobb (Köttcentralen)
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Mitt ena halsband
Vem snackade du med senast: Marcus
Varm favoritdricka: Varm choklad eller något gott tee
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller typ saft
Alkoholhaltig favoritdricka: Oj, typ allt? nej men cider, vin & olika drinkar
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg
Saknar du någon just nu: Ja, jävligt mycket
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det är inte så svårt så vad som helst ;) haha skoja
Någon jag stör mig på: Folk som tror de är något
Intressen: Hästar?
Senaste personen du kramade? Mamma
Senaste personen du ringde? Sandra
Senaste personen som ringde dig? Marcus
Vad drack du senast? Vatten tror jag
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, då fyller jag ju 20!
Är du sugen på något nu? Vatten..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inga
Använder du hudkräm? I ansiktet varje dag, kroppen mer sällan
Attraheras du av män med skägg? Ehm, nej
Micro-pop eller poppa själv? Samma sak?
Brukar du baka? Händer
Röstade du i det senaste valet? Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Det duger
Vilken låt lyssnade du senast på? Vet inte, något på radion
Har någon annan sovit i din säng inatt? Nej, men hade önskat
Hur bor du: Villa
Brukar du komma i tid: Försöker, om jag lyckas alltid vet jag inte..
Hur lång är du: 175cm
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Är mer eller mindre arbetslös
Vad har du på dig just nu: linne & trosor
Har du någon fobi: Höjder
Hade du en bra kväll igår: Igår låg jag bakis, har väl haft bättre kvällar
Vilket är ditt senaste inköp: Choklad
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobb (Köttcentralen)
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Mitt ena halsband
Vem snackade du med senast: Marcus
Varm favoritdricka: Varm choklad eller något gott tee
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller typ saft
Alkoholhaltig favoritdricka: Oj, typ allt? nej men cider, vin & olika drinkar
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg
Saknar du någon just nu: Ja, jävligt mycket
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det är inte så svårt så vad som helst ;) haha skoja
Någon jag stör mig på: Folk som tror de är något
Intressen: Hästar?
Senaste personen du kramade? Mamma
Senaste personen du ringde? Sandra
Senaste personen som ringde dig? Marcus
Vad drack du senast? Vatten tror jag
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, då fyller jag ju 20!
Är du sugen på något nu? Vatten..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inga
Använder du hudkräm? I ansiktet varje dag, kroppen mer sällan
Attraheras du av män med skägg? Ehm, nej
Micro-pop eller poppa själv? Samma sak?
Brukar du baka? Händer
Röstade du i det senaste valet? Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Det duger
Vilken låt lyssnade du senast på? Vet inte, något på radion
Har någon annan sovit i din säng inatt? Nej, men hade önskat 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0