lite jobb

jaha, då ska man börja jobba lite imorgon och två veckor framåt. det är på köttcentralen (som vanligt) för de har mycket att göra nu på grund av all julskinka som måste ut till alla skinksugna människor :)
förhoppningsvis får jag jobba mellandagarna också och tjäna in ännu mer gottiga pengar! dock hatar jag själva jobbet där inne men det går för en liten period men skulle faktiskt aldrig tänka mig att jobba där heltid. 

har inte så mycket mer att skriva än att jag har varit i stallet idag som vanligt. jag får väl ta och försöka sova snart, men det blir nog lite svårt när man är van vid att somna vid ett ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh, vad skönt att du fått lite jobb :D

2011-11-30 @ 00:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0