jobb!

har inte skrivit här på ett tag av mina anledningar. behöver inte gå in på det för känner att jag gnällt klart för denna gången.

tänkte skriva att jag fått ett jobb! eller inte heltid utan kommer nog mest jobba på helger. min brors bästa kompis äger en pölsemannen vagn utanför ÖB i helsingborg, så där ska jag stå och sälja korv :) blir ni sugna så kom dit och köp en korvjävel haha! började igår och är där för att lära mig typ, och tro mig, fyfan vad rörigt det är med alla priser och alla olika korvar, menyer, drickor osv. men man när väl sig det också.
det jag är mest nervös för är att jag ska köra med denna korv-vagnen, jag ska köra ut från lagret, till ÖB, BACKA in där jag ska stå, sen när jag slutar köra tillbaka till lagret och sedan BACKA in där. kommer ju gå åt helvete haha. aldrig kört ens med släp så hur ska detta gå med en fet vagn? ja, vi får väl se. ska träna på att backa in den imorgon :)

ungefär såhär ser den ut! wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0