gårdagen

igår blev det kalas för min syster son neo som redan blivit 2 år! shit, vart tar tiden vägen? det var jättemysigt, neo var glad och speedad typ hela tiden haha och vi fick en väldigt god tårta. det gillas.
efter kalaset körde min syster mig till sandra och var hos henne typ vid 6. sandra hade kläddilemma som vanligt men det blev bra i slutändan haha ;) vi satt och drack, lyssnade på musik och snackade lite skit. senare på kvällen poppade vi popcorn och bestämde oss för att ha lite ''popcorn'' krig haha, typ försöka pricka varandras munnar och liknande och ja, det blev popcorn över hela golvet xD aja, vi tåg tåget in till stan vid 20 över 12 och gick sen en sväng in på lila och sen in på tempel där vi dansade rövarna av oss. vid 3 hämtade min syster mig så sov jag hos henne! 

du är bäst <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig, min finaste <3

2011-11-28 @ 22:25:57
URL: http://sandraskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0