fredagsmys på en lördag!

gårkvällen spenderade jag med finaste sandra som jag saknat jättemycket! vi åkte in till hfrk (helsingborgs fältrittklubb eller lättare sagt helsingborgs ridhus) och skulle titta på ponny sm, men det var antingen paus eller så var det slut så vi sket i det och åkte till maxi och köpte massa gotte och sen hem till henne istället. vi såg på en skräckfilm, dock hade jag sett den innan men kom inte ihåg så mycket så jag blev ändå rädd. efter det satt vi typ bara och snacka till typ halv 3 och sen körde jag hem, fick fan skrapa rutorna och allt på bilen, var ju minusgrader ute och skithalt. dock köre jag försiktigt så var inga problem, man vill ju komma hem levande helst ju haha! 

senare vid 4 ska jag till stallet och rida ut med en tjej i stallet och hennes kompis. tror det var idag? eller så var det igår, haha.. bra minne?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0