Får jag hoppas denna gång?

Gårdagen var helt underbar för jag fick ju träffa min finaste Sandra som jag saknat sönder :D Hon kom och hämtade mig och sedan stack vi till Väla vilket var väldigt spännande för min del. Har ju inte varit där på jättelänge och det var lite saker som hade ändrats. Men det bästa var ju att man kunde gå in i en affär utan att bli påhoppad av försäljaren som man bli nere i Asien haha x) Men men, Sandra skulle leta efter skor men det blev allt annat än skor, hon shoppade massa snygga sommarkläder men inga skor haha.. Jag köpte bara hårspray och en bandeau bh i spets inne på Gina Tricot för bara 69 kr tror jag det var! Perfekt att ha under alla slappa linnen som man kommer ha i sommar!
Och det var ju Valborg igår också! Jag och Marcus stack hem till Sofia i Rydebäck med massa gott folk och förfestade där vilket var riktigt roligt som vanligt. Sen drog vi vidare till en fest i Gantofta som var ganska död när vi kom för alla hade typ stuckit in till stan men det blev roligt ändå, för vi är ju bäst haha.
Vaknade hemma hos Marcus idag och jag var tvungen att sticka hem ganska tidigt i och med jag har tittat på hästen idag. Vilket gick väldigt bra och hästen och ägaren verkade hur bra som helst. Jag longerade henne (Biggan) och det gick hur fint som helst så jag ska dit nu nästa vecka igen och longera för hon har inte varit igång på ett år men är ändå hur fin som helst i kroppen, dock är hon inte i topptrim, men det ska vi nog ordna när jag kan börja rida henne:)

När jag kom hem städade jag och tvättade alla skitiga ridkläder, gjorde rent mina ridstövlar som blev svarta efteråt vilket dom inte var innan! Sen satte jag mig vid tvn och märkte hur trött jag var, och mådde inte helt 100 för hade nysit hela dagen seriöst kanske 50 gånger så jag gick in i sängen och sov vilket var så skönt. Känner att jag blivit förkyld för känner mig tung i huvudet, trött, näsan rinner och jag nyser, nyser och nyser.. 

Bjuder på en flummig bild på mig vid en flummig utgång på Bali!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0