in till staden

om ungefär en halvtimme ska jag ta moppen ner till viken och ta bussen in till stan för att möta Alexandra som jag inte träffat på hur länge som helst så det kommer bli skitkul. gå lite i stan och sitta på ett fik och snacka massa skit, det blir fint. 
idag är det inte så jättefint väder, dock regnar det inte men hade gärna sett lite sol på himlen..

såhär ser jag ut idag i alla fall. dock är jag så trött på min skinnjacka så jag vill spy, tycker den är så ful nu. får försöka hitta en ny vårjacka idag i stan men har ingen aning vad jag vill ha för någon.. men är ju tvungen att ha denna för jag har ingen annan, tror jag? orkar inte leta iaf haha

linne: H&M
tröja: H&M
jacka: H&M
halsduk: only
jeans: miss sixty
skor: converse
väska: esprit

ett fett leende bjuder jag på bara för att jag är så glad :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina sis <3

Haha jag vill ha en svart skinnjacka men hittar ingen...och vet inte alls vad jag vill ha för annan vårjacka! De e fan omöjligt!

2011-05-05 @ 21:04:31
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0