galen kväll igår!

fyfan va kul jag hade igår alltså! fick träffa fyra nya tjejer hos sandra och de var ju bara för jävla härliga allihopa! älskar att träffa nytt folk som är lite som en själv, lite galen i huvudet haha. 
det blev i alla fall förfest hos sandra med lite spel som fuck the dealer, ölspelet och lite limbo haha! sen blev vi körda in till stan och gick först in på hampan och sen drog vi till tivoli och var där resten av kvällen. mega kul, men idag mår man som man förtjänar, usch fy och fan.. blev ganska sent igår, marcus hämtade mig när det var ljust ute, ingen aning var klockan var men det blev sängen DIRR! vaknade med världens helvetes huvudvärk och mådde skit. blir alltid så jävla bakis (dock inte alls när vi var i asien). sen sov jag två timmar vid två och sen åkte jag hem.
så ja det var min kväll och dag idag.

snälla kan vädret bli lite finare och gärna varmare så man kan köra på shorts och snygga toppar? TACK!


Kommentarer
Postat av: Laloza

sv: tack! :D jag har faktiskt ingen aning men läste på en tjejs blogg som hade en likadan väst att räven & kaninen som användes för västen inte var burdjur. så dom har alltså blivit skjutna i jakt och inte lidit. får ångest och känner mig som världens mest dubbelmoraliska människa som köpte den men kunde inte låta bli.......... men djuren har iallafall inte plågats eller suttit ihopträngda på varandra i bur som grisar får göra fast det är olagligt i sverige, utan levt fritt. så det är ju skönt.. men ändå. känner mig jättehemsk när jag går ute med den :( känns som folk kollar och hatar mig.



MEN ingen reagerar på att man har äkta skinnjackor, och det är ju också från djur. ÅHH får panik Maloza. vad tycker du?

2011-05-30 @ 13:45:01
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0