enkelt och snyggt

jag kommer nog köra mycket på enkelt och sött i sommar. älskar vita toppar med lite spets eller virkat, ungefär som denna nedan, en kort model med vida ärmar med spets. sjukt snyggt med korta linnen eller tröjor som visar en liten liten del av magen. älskar även slappa tröjor/linnen och linnen med djup uringning under armhålan är så hett.
slitna jeans shorts är så snyggt, gärna i boyfriend modell. ska skaffa mig ett par inom kort om jag får tag i ett par!
som ni kanske vet köper jag nästan aldrig märkeskläder, jo i så fall jeans, väskor, skor och så men inte annars. 


tröja: lindex
halsduk: only
jeans: H&M (har klippt av dem själv)
skärp: vet ej
skor: converse
väska: esprit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0