dehär med bikinibilder..

finns så mycket åsikter vad det gäller detta med bikini bilder! 
har hört folk som tycker det är samma sak att lägga upp bikinibilder som att lägga upp bilder på sigsjälv i underkläder, alltså att det är fel att visa sig i bikini! men vafan det är ju INTE samma sak enligt mig. underkläder är en privat sak som bara du och tex din partner ska se, inget du ska visa upp för andra jämfört med bikinin som du ska visa för alla när du tex är på stranden. och många tycker man inte ska visa sigsjälv i bikini tex på sin blogg för det är så lättklätt. men hur gör ni då på stranden? går med kläderna på? jag tycker som så att det är modigt och fint att våga stå för hur man ser ut! eller?
idag tog jag på mig min bikini för att gå ut och sola och sen kom jag på, varför inte visa den eftersom den är ny? jag skäms inte över min kropp för det är såhär jag ser ut och trivs med den. dock finns det ju alltid saker man vill ändra på men då kan man ju börja träna tex, vilket jag dock inte gör haha. men men. 

bikininarna är köpta på H&M och min favorit är den till vänster! den till höger är brun och vitrandig som man inte ser så bra.

har ni åsikter vad det gäller detta med bikinibilder så skriv för fan, alla åsikter är välkomna!





Kommentarer
Postat av: Ida

Skitfina bägge två! Jag nöjer mig med min fina randiga sålänge! ;) Pussen

2011-05-31 @ 07:57:23
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0