ullared

idag hängde jag med mamma och pappa till ullared, varför inte liksom? 
jag övningskörde upp vilket gick super med våran nya lilla miljöbil. efter ge-kås åkte vi till min mormor och morfar till deras nya lägenget, eller de flyttade in i januari men jag har inte sett den förrän idag. den är sprillans ny, som är på bottenvåning med två fina uteplatser, de har tillgång till pool inomhus, bastu, bibliotek m.m och snacka om att det är LYX! allt är helt nybyggt, inte alls avundsjuk nej, men det förtjänar dom, det allra allra bästa!

sen var jag i stallet och gick bara ut och gick med henne idag, för jobbade henne ganska bra igår och jag var ganska nöjd med passet igår. mindre sparkningar och det gillar vi! hon gick fint i slutet av passet och hade rejäl framåtbjudning och gick under sig bra. 

nu ska jag snart sova för ska upp tidigt imorgon igen, ska på del 1 på halkan, som innebär bara massa teori. men det blir nog intressant, ska det vara om det kostar 500 spänn haha. 
sen kommer väl marcus hit efter jobb, inte träffat han sen helgen så ska bli massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0