svåra beslut haha

nu har jag lite problem.. på fredag är det ju studenten för de som gått i helsingborg och jag ska hem till en kompis men vetefan vad jag ska ha på mig. ska man ha shorts eller klänning liksom? tror de flesta har klänning men har ingen rolig förutom denna som kan passa på en student. men dessa shortsen och toppen är rätt fint också, toppen har djup uringning i ryggen med en stor rosett så det är ju lite kul.
eller så köper jag bara något nytt, en ny klänning?!
fårse om jag hittar någonting på väla imorgon annars får det bli något av detta. 




Kommentarer
Postat av: L

sv: HAHAHA jag vet :( ville döda mitt liv där ute i vildmarken haha. haha jaaaa det kommer jag ihåg ! HAHA tänk att du stog där och tog skydd, aw haha ! hahahaha "jag kan visa dig vägen". asså dom är skitsöta men just den kvällen när det var skitmörkt och äckligt så såg den läskig ut :( hade det varit på dagen hade jag typ fått damp och jagat den och tagit hem den. haha sån sepe.



jag tycker KLÄNNINGEN :) skitfin och söt och somrig. men toppen var också jättejättefin, men min röst går till klänningen ! SES EN DAG

2011-06-08 @ 18:29:20
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0