körskola

idag gick jag upp vid 7 och körde till körskolan vid 8. snackade lite med dem där inne och bokade tid för körning och hon visade mig lite saker. imorgon ska jag dit och börja plugga, fårse hur det går.
jag ska i alla fall köra min första körlektion på måndag vilket ska bli spännande! jag är inte så nervös för jag känner mig ganska säker i min körning och alla som åkt med mig säker att jag kör bra, men det är mest skyltar och regler som man ska kunna också såklart! 

när jag kom hem så deckade jag i soffan och sov någon timme haha, var rätt skönt! 
och nu ser jag ut typ såhär, och jag kan också säga att det är förjävla vamt alltså. man känner att det kommer bli åska för det är så klibbigt och man vet inte vart man ska ta vägen, puh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0