brown

det hade ju inte varit helt fel att vara såhär brun fortfarande..
synd bara det försvinner så fort och man har ju inte en chans att man kan hålla de i sverige lixom. triiist!
men bryr min inte så mycket längre hur brun jag är, visst att jag solar för att bli brun (UTOMHUS, inte i solarium) men blir heller inte ''nere'' bara för att jag inte är så brun som jag vill, eller också kallat vit/blek. sån jävla hetts på att vara brun, visst det är skitfint men må för fan inte dåligt för att man inte är så brun. vem bryr sig mer än du? och sola för fan inte i solarium. jag gjorde det innan men aldrig mer! det är farligare än vad man tror.
har hört att hudcanser hos unga bara stiger och stiger.. nej jag är rädd om mig faktiskt och SÅ jävla fint är inte att vara brun, för jag riskerar inte mer än normalt att få hudcanser. sådeså






Kommentarer
Postat av: sofia

ÄLSKAR linnena ;) wihoo :D

2011-06-15 @ 11:32:11
URL: http://slkarlsson.blogg.se/
Postat av: Lajlåz

SANT !! jag har inte solat solarium på ett år, solade första gången i fredags för jag ville hålla min bruna färg jag hade fått på stranden. fick seriöst panik där inne, tycker inte alls om det. plus får man ingen fin färg i solarium, man blir typ grå :s med riktig sol får man en fin lyster !

2011-06-15 @ 16:27:52
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0