trött

varför är jag så jävla trött för? vaknade av att älskling kravlade på mig i sängen och jag bara tänkte: skjut mig, jag vill SOOOOVA! men jag hade ju sovit i 9 timmar men kände mig ändå så jävla trött. och tröttheten har fan inte släppt, mina ögonlock känns så tunga och jag borde verkligen inte vara trött! tror jag är så trött för jag håller på att bli förkyld, blir täppt i näsan när jag ska sova och halsen river morgon och kväll. ahh pallar inte..
tydligen har jag gått ner också för marcus föräldrar har varit borta 3 veckor på semester och idag sa hans mamma till mig: vad smal du blivit malin! jag: va? jag? smal? neeej!
har inte vägt mig så vet inte om det stämmer eller inte men jag tycker det inte i alla fall haha..

aja ska bort till stallet sen och funderar på att skritta utt barbacka en runda. dock kommer hon nog vara ganska pigg nu när hon vilat i två dagar. vi får se vad vi hittar på, men inget ansträngade för mig i alla fall!

bjuder på en bild på snyggingen själv (biggan alltså haha) och de två busfröna i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0