mini shopping

efter marcus slutat jobb så kom han och hämtade mig för en tur till väla. dock hittade jag ingenting men letade inte efter något speciellt heller. marcus hittade i alla fall ett par nya skor, för hans andra nya skor blev stulna hemma hos hans kompis när dom förfestade. snacka om fattiglapp som snodde dem, sorgligt. 
vi tog även en sväng till hööks och där hittade jag det jag skulle, vita benlindor och 3-delat eggbett. har även beställt ett par ridskor på ridbutiken jag var på häromdagen, ett par svarta treadstone jodhpur med vit söm, för de hade inte min storlek hemma, typiskt. och till dem vill jag ha ett par passande chaps, så jag tittade lite på hööks. hittade ett par snygga svarta med vit söm som jag tror passar fint till skorna. ska köpa dem efter jag fått skorna och verkligen se så det ser bra ut och passar! 

vita lindor för 99 kr. dock är dem hur långa som helst, men har klippt av dem till en passande längd (mätte med ett par andra lindor). och ett 3-delat eggbet för 279 kr


och dessa kostar 589 kr som jag även tänker blinga som på bilden i förra inlägget! ursnyggt och inte för mycket liksom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0