ZON 261, svensk zombiefilm

Jag blev helt chockad när jag såg att svenskar ska försöka sig på en zombie film. Jag älskar ju zombies av alla slag som ni kanske vet men är inte ett jätte stort fan av svenska filmer som innehåller mycket datagjorda saker, därför Sverige lägger inte ner tillräckligt mycket pengar på att det ska göras så bra som möjligt som tex USA gör.
Men ska inte dömma filmen för det, har sett trailern och effekterna ser hyffsade ut men tycker att zombiesen skulle sett mer zombie lika ut..
Men ett STORT problem jag har är att filmen ska utspela sig i Landskrona och att skådespelarna ska försöka sig på att prata skånska vilket låter FÖRJÄVLIGT! I alla fall i mina skånska öron och det gäller nog alla skåningars öron tror jag.
Jag blev helt chockad när jag såg att svenskar ska försöka sig på en zombie film. Jag älskar ju zombies av alla slag som ni kanske vet men är inte ett jätte stort fan av svenska filmer som innehåller mycket datagjorda saker, därför Sverige lägger inte ner tillräckligt mycket pengar på att det ska göras så bra som möjligt som tex USA gör.
Men jag ska inte dömma filmen för det, har sett trailern och effekterna ser hyffsade ut men tycker att zombiesen skulle sett mer zombie lika ut..
Men ett STORT problem jag har är att filmen ska utspela sig i Landskrona och att skådespelarna ska försöka sig på att prata skånska vilket låter FÖRJÄVLIGT! Låter bara så jävla töntigt, för man hör hur till gjort det låter. Precis som när vi skåningar ska försöka prata som 08or eller som värmlänningar.
Jag ska i alla fall se filmen utan att tveka, men får vänta till hösten 2012, vilket jag tyckte var lite drygt. 

Går inte att varken lägga upp bilder eller videor på den här jävla skitsidan, men länkar så ni kan se trailern i alla fall:
http://www.youtube.com/watch?v=_L28ISLTJ10



Kommentarer
Postat av: L

HAHA jag dör asså jag måste också se den. omg tänk om den är skitbra?? tveksamt. coolt att det är i landskrona :D

2011-01-21 @ 21:44:52
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 @ 22:35:35
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0