Torra läppar?

Då ska jag tipsa om något som verkligen funkar! Jag får alltid nariga läppar på vintern, eller faktiskt året runt för har alltid använt Lypsyl som verkligen suger, den torkar faktiskt ut läpparna och smörjer bara för stunden. 
Så jag har börjat använda Lypsyl LypTherapy och man märker direkt skillnad! Jag har nästan aldrig kunnat använda läppglans när jag ska ut eller liknande då mina läppar bara varit torra och ni vet ju hur det blir att lägga läppglans på nariga läppar? Inte snyggt alls. Men nu äntligen kan jag använda det igen och mina läppar är fina och mjuka.

Kostar runt 30-40 kr vilket inte är alls farligt och som verkligen funkar! (Såg att på bilden står där LypMoisturiser, men på den jag köpt står där LypTherapy, annars ser förpackningen precis likadan ut och är säkert likadana!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0