Time flies

Ja som sagt sa jag ju att jag skulle ta bild på mitt hår och det fick bli med camen för har faktiskt inte orkat ta med min kamera.. Men är skitnöjd och klippte bort ca 10 cm och hela håret blev jämt! Färgade det också, men dock ser man fortfarande utväxten i vissa ljus men skitsamma egentligen. Det är så kort så jag inte kan ha totte så högt för då trillat håret ner i nacken haha :D Men nu får håret en ärlig chans att riktigt växa till sig och bli fint! Och tjockare ser det ut, utan tvekan. 

Nu känner man också att resan börjar närma sig med stora steg, nu är det ju bara 1,5 vecka kvar och har lite till att fixa, men visumet till Indonesien har kommit, check! Förlängt reseförsäkringen, check! Vaccin, check! Köpt allt till resan (sovsäck, reselakan, resväska, mediciner och smått och gått), check! Så nu är det bara lite kvar, ska köpa ny ansiktsrengöring, en necessär, tvål och tvålskal, ska ladda ner fler låtar och ta från min syster och ja.. Tror det var allt? Hjälp alltså att komma ihåg allting.. Och FAN va allt kostar.. Puhh, men det är värt det :D Men man ska inte bara ha pengar till resan utan allt som man måste ha före och under resan!

Ser ni min systers underbara tapet i bakgrunden? Den har hon i TV rummet och är så snygg! Turkost är inte helt fel i inredning alltså!



Kommentarer
Postat av: Leila

vad fint det blev :D

2011-01-13 @ 00:27:56
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0