The day comes closer and closer

Igår blev det alltså utgång med bästaste Sandra och vi var på Tivoli vilket var väldigt kul, kan liksom inte bli tråkigt! :) Drack lagom så mår finfint idag vilket är så skönt. Brukar nästan alltid må skit dagen efter haha.

Och nu vid 7 kommer mina föräldrar hit till Marcus för att äta middag, måste snacka om resan med Marcus päron och så!

Lockade Sandras hår som blev riktigt riktigt fint! Jag är bäst haha


Och jag såg typ ut så här! Riktigt kass bild dock, dåligt ljus och utan blixt men whatever!

Kommentarer
Postat av: Ida

DU ska locka mitt hår en dag!! Jättefint ju :)

2011-01-15 @ 21:25:28
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0