Tattoos i want!

Här är tre tatueringar jag vill ha. Två ska jag göra och det är en i nacken som ska stå Odi et amo som också står i min header som betyder jag hatar och älskar. Jag ska också göra en på varje handled som ska stå storasyster och storebror! Eller så kanske jag sätter dom på underarmarna, några centimeter nedanför armvecket. Snyggt och lite mer annorlunda, men får som sagt se.
Vill också ha en längre text på revbenen men det är något jag ska göra i framtiden, för jag vet inte än vad jag vill skriva och det ska vara något som passar in på mig och som betyder något! Dock vill jag inte ha min text så bred som den på bilden men som sagt något liknande.
Får se om man gör någon i Asien ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0