Suck för iTunes

Herre gud säger jag bara.. Har håll på med iTunes nu hur länge som helst. Först ville den inte överföra alla låtar till min iPod för att den inte hittade typ 100 låtar. Men jag löste problemet. Sen ville den inte överföra saker från min iPod till iTunes för att jag var tvungen att göra något med min data. Löste det problemet. Och sen för att uppdatera min iPod var jag tvungen att göra annat skit också för att få det att funka.. Suck men nu har jag lyckats fixa allt och just nu håller den på att uppdateras så hoppas det blir bra! Men just nu står det att det: Programuppdatering för iPod (4 timmar återstår) SUUUCK!
Har faktiskt aldrig gillat iTunes speciellt mycket eller så är det bara jag som inte kan det tillräckligt bra. Det är alltid segt och jag har nästan alltid något problem när jag använder det. Marcus tycker heller inte det är speciellt bra. Och faktiskt så är inte alla Apple grejer så bra som man tror! Men det är ju helt efter tycke och smak men jag älskar min iPod Touch dock, fast hade ju inte varit fel att ha den helt nya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0