Katastrof!

Idag åkte jag hem (inte varit hemma på hur länge som helst) för att hämta lite saker och bland annat hitta mina vita converse som jag ska resa i, men som sagt är det katastrof hemma och alla grejer är slängda över allt. Tur så var pappa hemma så han fick hjälpa mig att leta efter skorna, men självklart kommer han inte ihåg vart fan han har gjort av dem och skyller allt på mig.. Haha schysst liksom? Jaja, han hittade en sopsäck FULL med skor men mina converse var inte där. Letade i alla flytt lådor men var inte där. Sen hittade vi många av mina skor under Neos säng som han har hos oss, men självklart var inte mina vita converse där! Fattar ingenting, kan dom bara försvinna? Och mamma och pappa har INTE slängt några skor säger dom.. Grejen är att mina 2 vita converse stått framme bland mina svarta skinnconverse, 3 klackarskor, mina gåskor och tofflor och alla är hittade utom mina 2 vita converse! FAAAN!
Är det onormalt att böla för ett par skor? Men dem är faktiskt ganska nya, ingångna och sköna, ska ju ha dem på resan just för att inte så skoskav så kan inte gå och köpa nya. OCH det är mina absoluta favoritskor. :'(

Dessa ska jag ha på resan.. Och båda skorna är borta, wtf liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0