En evig väntan

Jaha, nuförtiden så sitter man här arbetslös och gör precis ingenting om dagarna. Lägger sig vid tre och vaknar vid ett.. Vad fan liksom? Sitter bara och väntars tills vi ska resa vilket kommer bli så jävla underbart och jag kan fortfarande inte riktigt fatta det! Har redan resfeber och drömmer ofta om att jag reser, och ALLTID i varje dröm så har jag glömt min packning och missar flyget.. Haha. 

Men eftersom bygget hemma fortfarande pågår och jag har bott här hos Marcus nu ganska länge så tänkte jag nu flytta hem till min syster Ida ett tag som bor i hus i Hyllinge! Vill inte bo hemma och vanka varje morgon vid 7 att byggarna kommer och röjer så. Ida har inget emot det så :D Ska snart sticka hem och hämta och lämna lite grejer och sen hem till Ida, kanske skulle ringa henne först och säga jag kommer idag haha.. Typiskt mig.

Bjuder på en bild på mig och Marcus sen i höstas tror jag det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0