långklänning?

har tittat lite mer på nyårklänningar idag, var på väla en sväng men hittade ingenting, plus att det var mega mycket folk och skitlånga köer så jag pallade inte så jag åkte hem. men jag såg faktiskt en jättefin långklänning på H&M (den på bilden längst ner) men den fanns bara kvar i 34..
man kanske skulle ha en långklänning på nyår istället? blir inte alls lika kallt och så slipper man oroa sig för att visa röven om det blåser osv! får väl åka in till stan någon dag och se om den finns där (inte troligt) men men..
den andra klänningen på bilden tyckte jag också var fin, djup uringning både fam och bak men vad i helvete ska man ha under? då får man gå utan bh och oroa sig över att inte flasha boobsen x) jag HATAR att leta kläder till ett speciellt tillfälle.. åhh, för man hittar ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0