bäbis varning..

haha varför jag skrev bäbis varning som rubrik är att jag ser ut som ett babyface på denna bilden! är helt osminkad och tycker jag ser så liten och mesig ut haha. ser mycket äldre ut med smink faktiskt. men vem gör inte det egentligen när jag tänker efter?! 
nog om det. kan ni fatta att det är julafton imorgon? helt sjukt. jag har noll julkänsla men det ska bli gott med massa god mat och godis med trevligt sällskap :) nej nu ska jag nanna så jag orkar upp och äta all denna mat som ska ner i min maaage! <3
GOD JUL

(denna bilden är tagen i riktigt dagsljus förresten och här ser ni min riktiga hårfärg, den är inte svart eller så mörk som den ser ut att vara på alla andra bilder! bara så ni vet, många har frågat om jag färgat håret nämligen :)

Kommentarer
Postat av: Cornélia

Hej! :D Hoppas du haft en underbar jul och nu undrar jag om du kan tänka dig att vara med i DAGENS BLOGG på min blogg ;) Läs mer om det på min blogg! :D

KRAM Cornelia

2011-12-25 @ 18:58:13
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0