Borta bra men hemma bäst, eller?

NU ÄR JAG HEMMA :D
Går inte att beskriva min resa i ord och om jag skulle skriva om den här skulle jag få hålla på i flera veckor.. Men kan säga att vi har haft det underbart och svinigt jävla kul! 
Men gud vad skönt det är att vara hemma. Jag vill gärna vara utomlands på vintern men inte på sommaren, för hur underbart väder är här inte nu? Bara att komma ut ur flygplatsen och känna doften av vår spred lycka i hela kroppen. För svensk vår och sommar är inte så dum eller hur?

Ganska najs att komma hem till ett helt nyrenoverat hus också, och jag hade ingen aning hur det skulle se ut men hur fint blev det inte? Denna bilden visar köket men ska ta före och efter bilder en dag så ska ni få se hur STOR skillnad det är..

En hoppglad Malin i sitt nya hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0