Swag in a bag

Nu sitter jag här helt slut, fötterna och ryggen värker en aning, har inte haft ryggbälte på jobbet varken igår eller idag så det är troligen därför. Aja, idag efter jobbet va jag och mamma på IKEA och tittade på garderob till mig som vi ska köpa (har lixom ingen egen på mitt rum utan vi hänger alla kläder nere i källaren) och mamma tittade på möbler till vardagsrummet som nu är helt klart (har gjort om hela lixom).

Garderoben jag ska ha med spegel-skjutdörrar.

Föresten så var vår snickare här igår som ska göra om köket, ta bort vår lilla toa och bygga badrum här uppe (har badrummet nere i källaren nu), göra om hela vår stora hall (alltså tak, golv, väggar, dörrar och fönster, trappan ska rivas och byggas ny och vändas (alltså att trappan kommer i ett helt annat rum, övervåningen blir väl omgjord lite eftersom trappan går dit upp m.m.. Ja, liiite grejer, kommer inte vara samma hus när det är klart. Ska börja i början av december och tar ca 1 månad. Så jävla kul!

På torsdag ska jag sätta i löshåret om jag inte redan skrivit det, men tiden blev ändrad för tiden jag skulle sätta i det så jobbade jag! Kommer också bli så jävla kul :D

Nej nu ska jag snacka lite med Marcus över skype!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0