Snart långt hår!

Har inte haft så mycket att skriva om faktiskt.. Inte så mycket som händer nu när man är arbetslös. Men idag var faktiskt jag och Marcus och badade på Karlslundsbadet i Landskrona vilket var väldigt mysigt, var typ inte en ända jävel där så vi hade hela badhuset för oss själva :D Det gillades!
Marcus sticker till Berlin på torsdag och ska vara där nere hos sin bror i 7 eller 10 dagar.. Och jag fick inte följa med :o Dålig stil haha. Kommer kännas så sjukgt ensamt och konstigt att sova helt själv nu när man är van att somna och vakna upp brevid någon. Men nu när han är borta ska jag försöka ta tag i körkortet, har lixom inte orkat ta tag i det än. Jävligt lat är jag, men det är nu eller aldrig, för annars känns det som det aldrig kommer bli av.

På måndag ska föresten jag sätta i extentions (äntligen) :D Ska bli så jävla roligt att ha långt hår igen. Trivs så bra i det! Ska göra det lite längre än vad jag hade förra gången! Nu är mitt hår inte svart som det var i början iaf utan mörkare brunt, precis som jag ville ha det!

En väldigt dålig bild på mig från förr förra lördagen innan Simons 20 års fest, han inte ta några bra bilder, men men.. Vad jag hade på mig den kvällen var en vit klänning från MQ, kort svart kavaj från MQ, svart väska (egentligen midjeväska) från Friis & company och svarta klackarskor från Scorett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0