Lady Gaga i köttklänning på MTV-gala!

Hörde detta på radion igår på jobbet när dom sa att Lady Gaga haft på sig en köttklänning på MTV-galan och jag tänkte bara: ''Vad i helvete? Är hon sjuk i huvudet eller?''. Och det kan man faktiskt undra.. Lady Gaga har verkligen en egen och speciell stil vilken är coolt till och från, men detta går väl bara till överdrift? Tycker det är så sjukt äckligt av henne att ta på sig kött (av allt) på en gala. Kan tänka mig hur hon luktade och hur äckligt köttet måste sett ut efter ett tag, jag har luktat på dåligt kött och det luktar inte hallon kan jag lova! 
Och, kan hon ens sitta ner, eller gå på toa?!

Klänningen var dock snyggt gjord för att vara av kött, men gud, bara så fel..


Kommentarer
Postat av: Anonym

men är det riktigt kött? :o

2010-09-15 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0