Höst & vinterjacka

Jag har tittat runder på höst och vinterjacka och hittat några fina, och billiga! vill verkligen inte lägga ner massa pengar på en jacka, har redan en vinterjacka från Levis jag vill använda detta året igen men vill ha något att byta med!

Börjar med höstjackorna jag hittade!

Denna är min favorit! Från Asos och kostar bara ca 500 kr


Också snygg från Asos, 400 kr


Från Bubbleroom men finns även på Vila, 500 kr


Vidare till vinterjacka som är så sjukt svårt att hitta och veta vad man vill ha

Söt vinter/höstjacka från Bubbleroom, 500 kr


Helt okej vinterjacka från Bubbleroom, bara 600 kr



Kommentarer
Postat av: simone

sista jacan är riktigt snygg! :)

2010-10-02 @ 09:49:18
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

snygg!

2010-10-02 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0