Drop the world

Sagt och gjort åkte jag och Marcus till Center Syd och jag hittade en mössa! Vill ha en till i en annan färg man kan byta med. Bilderna blev inge bra med Marcus mobil men ja, skitsamma. Tyckte jag passade bra i min nya mysse som bara kostade 150 kr!




Jo, jag och Marcus skulle ju också ta bilder men alltid när vi tar bilder på oss två blir det aldrig bra haha! Visar några stycken så det får duga! Blev bara tråkiga pussbilder. Dock hade jag en väldigt bra hårdag, vilket inte brukar inträffa ofta. Älskar mitt långa hår :D Men måste färga min utväxt snabbt som fasiken! OCH sola, gud nu ser jag fan ut som ett lik. Skrämmande


Haha blev full av skratt som kanske syns.. x)

Kommentarer
Postat av: L

sv: jag köpte den på bikbok förra året! :) kuta dit och se om dom har den denna vintern också!

2010-10-18 @ 14:29:30
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0