Vaccinerat mig!

Först ska jag börja med att första passet på jobb var en av dom västa passen jag varit med om. Första är 1.5 timme och då stod jag på en plats där stora skinkor kommer ut, plastade och allt så jag ska lägga dem på en stor vagn med 8-9 hyllor och det är både högt och lågt och skitjobbigt! Jag var så trött och att ta emot skinkor på några kilon och lägga dem på en höjd som både är under knähöjd och över huvudet är riktigt jobbigt! Aja, första passet avklarat och sen bytade jag plats och skulle stoppa i skinkor i påsar istället, inge ide att förklara hur detta hände som jag ska berätta för ni kommer fatta nada ändå. MEN jag klämde min högra hand, tre fingrar, när vi skulle byta balja med kött. Och det var inte mitt fel för en kollega (som är dum i huvudet) puttade på som fan så jag klämde mig.. Skrek som en gris och började till och med gråta så jävla ont det gjorde. Så jag kunde inte jobba vidare så jag åkte hem för fingrarna var helt svullna, är fortfarande! Jävla piss

Aja, jag och Marcus har ju varit och vaccinerat oss också idag. Och usch vad sprutor är hemska! Kunde tagit piller men det var ett jävla knövel så lika bra att ta spruta. Marcus gjorde det först, två stycken och han sa att det inte kändes alls.. Och konstig som jag blir i såna lägen så skrattade jag typ oavbrutet även när jag skulle ta min egna spruta. Och det gjorde fan rätt ont. Och nu är ju armen helt död och seg, ja ömmar gör den också..

VEM gillar sprutor egentligen?



Kommentarer
Postat av: Ida

Ingen bra dag med andra ord ;) Hoppas det är bättre med fingrarna! Du kan ju iaf skriva på dator! :P

2010-11-24 @ 08:17:52
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0