Sova och tjäna pengar!

Usch, idag på jobb hade vi inte alls mycket att göra, hade bara göra till 11 idag. Alltså bara halva dagen, och fyfan vad drygt det är att inte gör NÅGONYING! Visst man kan ju gå hem men det kostar för mycket pengar.. Så jag gick bara och lurvade runder. Sista passet blev jag så trött på skiten så jag gick in i vårt omklädningsrum och sov i 25 min :D Haha så skönt! Sova och tjäna pengar, inte helt fel eller?

Dagens myskläder sen när jag kom hem, plus ett fleece-ställ över det! Annars fryser jag röven av mig här hemma!


Passade också på senare att fota mitt mysiga fönster! Älskar verkligen min julstjärna för att den ger ett så mysigt ljus! Och mina gardiner älskar jag också! Och min tomte :D Haha.. Bilden har jag tagit med blixt för har fortfarande inte lärt mig min kamera med alla inställningar och skit, så det blir inte alls samma ljus som det är på riktigt. Typiskt mig.. Men visst ser det mysigt ut ändå? Och visst är min sladdupphängning snygg? Haha


Kommentarer
Postat av: Ida

Det stavas "tjäna" pengar och inte "käna" :P HAHA

2010-11-30 @ 11:00:31
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: Malin

haha ops.. xD märks att man inte gått i skolan nu på ett tag

2010-11-30 @ 17:57:03
Postat av: Ida

Tack :P

2010-11-30 @ 19:52:19
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0