Pengar..

Har precis betalat av min räkning till mamma och pappa som var på 7500 kr.. Aj det sved.. Men det är för kameran, resväskaväskan, 1500 kr i månaden för att bo hemma x2 och sen lite annat jag varit skyldig. Nu märker man att allt kostar!

Har nu beställt min resväska! Beställde den från stadium för det var 250 kr rabatt så den kostade 1449 kr. Inte så billigt men provat den i butiken och den är riktigt skön och stryktålig! Ska ju resa fler gånger så denna kan jag ha i många år.
Ett plus är att den är röd :D Inte bara för att den är snygg utan att man ser den så lätt, typ alla har ju svarta!



Imorgon ska jag och Marcus vaccinera oss också! Jag har redan Hepatit A & B som man ska ha, sen ska vi ta Tyfoid som är en slags salmonella som ger svår feber och sen för kolera och turistdiarré! Blir nog bra men FYFAN att ta spruta. Aja får väl gå!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefin väska! :)

2010-11-22 @ 20:34:52
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0