Music is almost like love

Ligger i sängen nu och lyssnar på Rihannas nya album ''Loud'' som kommit ut idag och jag älskar ju Rihanna som typ ingen vet haha. Alla snackar att hon är dålig bla bla men hon är bäst! Jag diggar henne. Kan kommentera albumet när jag lyssnat klart på den men S&M är svinbra.

Only girl in the world ur Loud (som alla kanske hört, låtarna finns inte än på youtube utom denna)



Ska också ta och lyssna på Daniel Adams-Rays album ''Svart, vitt och allt däremellan''. Jag brukar inte gilla svensk musik men när jag hörde Gubben i lådan blev jag helt kär i hans röst! Kan låten utantill och älskar den. Hans andra låtar är säkert minst lika bra. Ska lyssna sönder! 

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt ur Svart, vitt och allt däremellan

Kommentarer
Postat av: L

okej goodie :D HAHAH du e sepe i röven. de hade inte alls vatt kul!! tänk om du går på en öde väg (vet ej vf du skulle göra det, MEN TÄNK OM) så kollar du bak o ser att de kommer en hel flock med zombies som springer efter dig. AHH. eller om du sitter hemma o glor teve så PANG smäller något!!!! omg e hemma själv skrämmer upp mig själv. hahah. men okej för två sekunder hade det väl varit rätt häftigt......

2010-11-17 @ 22:57:15
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: L

haha okej kvinnan i livet. ska väl se till och ladda ner den där och glo ett slag! haha HALLÅ du vi såg Paranormal Activity så nu kan jag läsa den delen du skrev i ditt inlägg som man inte kunde läsa om man inte hade sett den, MEN NU KAN JAG DET KOM JAG PÅ :D coolt ! ska kuta till det inlägget nu

2010-11-20 @ 14:40:24
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0