Kök

Här är ritningen på vårt nya kök som det ungefär kommer att bli. Det vi inte ska ha är golvet och bänkskivorna, diskbänken eller kranen men det kommer bli något liknande! Kyl och frys har vi redan köpt och det är inte de på ritningen men snarlika. Det kommer också bli kakel på hela väggen där vasken ska vara och där spisen är. Blir nog något åt det grå/svarta hållet, eller brunt.. Ingen aning faktiskt. Sen kommer det bli fler andra ändringar som inte är med nu på denna ''riktningen'', men detta är i stort sett hur det kommer att se ut.

Har hållit på med denna ritningen igår i flera timmar och nu är jag så trött på det så jag kan spy! Dock är det jävligt roligt och kan inte vänta tills köket är klart, plus ALLT det andra som ska göras samtidigt (matplats, öppna spisen i hallen, hela stora hallen och ett helt nytt stort badrum!) Dock vet jag inte hur mamma och pappa vill ha badrummet, men tror det blir ljust och modernt, kanske? Haha återstår att se!

Och för er som inte fattar så är detta i mina föräldrars hus (och mitt också of course) där jag bor, för jag har inte flyttat hemifrån och ska renovera hela ''lägenheten'' eller whatever, som vissa kanske kan tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0