Knepigt

Idag efter jobb så körde JAG och mamma ner till stan. Första gången jag körde i stan och det gick skitbra! Var inte alls nervös och jag hade full koll (tyckte jag iaf haha) så det var kul. Kommer ihåg första gången jag skulle köra med moppen i stan, då trodde jag att jag skulle dö så nervös och rädd jag var. Så jag tror det har hjälpt mycket att köra så pass mycket med moppe i stan och i övrig trafik som jag gjort och sen köra i stan med bil, då blir man inte alls lika nervös! 
Aja, var i stan för att jag skulle köpa present till min älskling Marcus som fyller 20år imorgon! Kan säga att jag hittade en liten present men mer säger jag inte! Visar i helgen istället om ni är nyfikna. Var även in på banken och fixade lite med mitt konto.

Huh, tänk, på fredag har jag och Marcus varit tillsammans i 2 år och 10 månader! Alltså snart hela 3 år. Känns helt sjukt! Men helt underbart, att veta att det finns en person som känner en in och ut, att man vet att det alltid finns någon där, vad som än händer, och att man vet att någon älskar en precis lika mycket som man älskar den personen! Lovely

Varning för rörig text och extremt tänkande för att fatta!
Och det jag egentligen skulle skriva om var Paranormal Activity igen. Såg ju som sagt tvåan på bio i helgen och även sett ettan långt innan. Så i söndags så såg jag och Marcus om ettan igen, för jag kom inte ihåg så mycket av den. Men så märker vi att det är en helt annan version vi nu tittar på. Har hört att det finns två versioner av ettan, och att dom slutar olika, och sant som det är sagt så tittade vi på den ''riktiga'' versionen. Alltså när tjejen dödar killen, släpar med honom upp och sen ler hon typ, the end! Den andra versionen vi hade tittat på först slutade ju helt annorlunda! Då dödar ju hon sin kille, går sedan upp till sängen, sätter sig på golvet och gungar, i flera dagar tills polisen kommer dit och skjuter henne, alltså hon dör! Och det hänger ju inte alls ihop med tvåan (för er som inte sett den, läs INTE detta), för i tvåan så för dom över demonen på tjejens (mammans) syster (alltså tjejen i första filmen) och det är då den första filmen börjar! Och i slutet på tvåan så står det att hon systern (hon i ettans film, som nu har demonen i sig, som dödat sin syster (mamman) och hennes man för att komma åt deras barn) försvunnit med barnet och att ingen sett dom igen. Och då kan hon ju inte blivit skjuten av poliser i ena versionen av första filmen..?
Hoppas ni fattar, blev nog ganska rörigt! Aja, ni som sett båda versionerna av ettan och sen tvåan fattar vad jag menar! Förhoppningsvis haha!

En liten bild från helgen innan vi stack till bion! (Bilen är suddig och det är inte kamernas fel utan mitt, har fel inställningar för håller fortfarande på att lära mig den)



Kommentarer
Postat av: L

DUU!! exakt samma grej hände mig och Emil. jag har sett ettan också och då var det slutet när hon gungar. sen såg jag och Emil ettan för någon dag sedan igen, och då var det ett helt annat slut! och det var slutet när hon slänger honom mot kameran och ler in mot kameran. MEN. det finns ett slut till. då knivhugger hon sin egen hals framför kameran så att "demonen" flyger ut ur henne. så det finns TRE olika slut vilket jag tycker är skitfattigt. dom vill ju få filmen att verka äkta, varför då så många olika slut :s



haha när jag såg att du skulle börja skriva om tvåan fick jag panik och scrollade ner skitfort !

2010-11-03 @ 19:46:19
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0