En heldag hos min syster och Neo!

Igår åkte jag och Marcus till min syster för att hjälpa henne med sitt hus. Möbler skulle flyttas, städas och pysslas :) Neo var såklart också där och Marcus bara älskar att leka med honom! Min bror kom kort efter som vi kom och senare på kvällen kom också Isabelle och då blev det mat och mycket godis med film! 

Min bror och sötaste Neo


Här leks det förfullt! Marcus jagar Neo vilket han tycker är jätteroligt.


Här blev det ombytta roller! Neo jagar Marcus haha


Sen bytade dom igen!


Mycket bus!


Hahahahah sen tog jag med en skitrolig inställning som fångar bilden hur snabbt man än rör sig! Och såhär blev resultatet när min bror skakade på huvudet! Vi alla dog av skratt! 


Kommentarer
Postat av: L

sv: vitt blev det! :) fräscht o fint hehe.

så grym effekt på din kamera, det har jag faktiskt aldrig sett på någon annan kamera!

2010-11-14 @ 23:14:20
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0